Ελλάδα

Θεσσαλονίκη: Νεαροί έκλεψαν 4.000 ευρώ από χρηματοκιβώτιο επιχείρησης και συνελήφθησαν μετά από καταδίωξη

Πάνω από 4.000 ευρώ άρπαξαν το Σάββατο (20.06.2026) από το χρηματοκιβώτιο επιχείρησης 4 νεαροί στη Θεσσαλονίκη, με τις αστυνομικές δυνάμεις να εξαπολύουν ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό των δραστών. Μέχρι στιγμής έχουν συλληφθεί οι 2 δράστες της κλοπής, ενώ οι έρευνες για τον εντοπισμό των συνεργών τους, είναι ακόμη σε εξέλιξη.

Η κλοπή έγινε το βράδυ του Σαββάτου, όταν οι 2 συλληφθέντες μαζί με τους νεαρούς συνεργούς τους μπήκαν σε κατάστημα με ψιλικά είδη στην Ανάληψη Θεσσαλονίκης, απασχολώντας αρχικά τον υπάλληλο. Όταν βρήκαν την ευκαιρία, διέρρηξαν το γραφείο της επιχείρησης, άνοιξαν το χρηματοκιβώτιο και έκλεψε 4.040 ευρώ και μία τσάντα εργαζόμενου. Στη συνέχεια τράπηκαν σε φυγή.

Αφού ο εργαζόμενος έκανε καταγγελία στην αστυνομία, οι αρχές ξεκίνησαν έρευνες για τον εντοπισμό τους. Οι 2 νεαροί εντοπίστηκαν το βράδυ της Κυριακής να κινούνται με αυτοκίνητο στα Διαβατά και προκειμένου να αποφύγουν τον αστυνομικό έλεγχο ανέπτυξαν ταχύτητα και μπήκαν στον οικισμό.

Εν τέλει οι αστυνομικοί τους ακινητοποίησαν και τους συνέλαβαν.

Στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 1.167 ευρώ, τα οποία δόθηκαν πίσω στην επιχείρηση.

Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για κλοπή και απείθεια από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χαριλάου – Αναλήψεως.

Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι σε βάρος του 23χρονου εκκρεμούσαν δύο καταδικαστικές αποφάσεις, με συνολική ποινή φυλάκισης 12 μηνών για κλοπή.

Πηγή: www.newsit.gr

Related posts

Θεσσαλονίκη: Ένοχη η μητέρα που κούρεψε την κόρη της επειδή ήταν άτακτη

admin1

Θοδωρής Κυριακού για την απώλεια του Γιώργου Παπαδάκη: Τον αποχαιρετώ με σεβασμό και ειλικρινή ευγνωμοσύνη

admin1

Τζόκερ κλήρωση 3063: Οι τυχεροί αριθμοί σήμερα

admin1

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου & Cookies