Σε κρίσιμη αλλά σταθερή κατάσταση το ζευγάρι που έπαθε δηλητηρίαση από μανιτάρια στην Έδεσσα – Το μήνυμα του γιου τους
Σε κρίσιμη αλλά σταθερή κατάσταση νοσηλεύονται ο 65χρονος και η 55χρονη που δηλητηριάστηκαν από μανιτάρια στην Έδεσσα και μεταφέρθηκαν το βράδυ της Παρασκευής 21.11.2025...
